Žádné produkty v košíku.
Pravidla pro vrácení zboží a refundaci
Zrušení objednávky
Nabízíme okamžité zrušení objednávky do 24 hodin od nákupu – pokud si tedy během této doby rozmyslíte, zašlete prosím e-mail na info@primdog.cz s uvedením čísla objednávky a my objednávku zrušíme a co nejdříve vám vrátíme peníze v plné výši. Po uplynutí 24 hodin již zrušení není možné, protože objednávka bude odeslána do našeho distribučního centra.
Vrácení zboží
Pokud nejste s nákupem zcela spokojeni, máte právo vrátit zboží do 30 dnů od doručení. Balíček můžete otevřít a zkontrolovat jeho obsah. Vracíme však pouze zcela nepoužité zboží v novém stavu včetně veškerého originálního balení. Před odesláním zboží nás prosím kontaktujte. primdog.cz nenese odpovědnost za vrácení zboží bez předchozího schválení. Pro zahájení procesu vrácení zašlete e-mail na info@primdog.cz s číslem objednávky a seznamem položek, které chcete vrátit.
Veškeré vrácené zboží musí obsahovat originální fakturu nebo poznámku s vaším jménem, e-mailem použitým při objednávce a číslem objednávky.
Pokud zjistíme, že zboží nebylo vráceno v původním stavu, vyhrazujeme si právo odmítnout vrácení peněz za položku nebo odečíst hodnotu poškození z vrácené částky.
Zboží k vrácení zasílejte na následující adresu:
Wolbromska 18/1b, Wroclaw 53-148 Polsko
NEPOSÍLEJTE svůj nákup zpět přímo výrobci.
Upozorňujeme, že náklady na zpětné zaslání zboží hradí zákazník. Cena za dopravu není refundovatelná.
Veškeré vrácení musí být zasláno pomocí sledovatelné metody. Pro vaši bezpečnost nám prosím poskytněte číslo zásilky vráceného zboží a uschovejte si doklad o odeslání. primdog.cz nenese odpovědnost za ztracené zásilky bez sledovacího čísla.
Po obdržení vráceného zboží vám bude celková částka vrácena na původní způsob platby. Prosíme o trpělivost, refundace může trvat až 14 pracovních dnů, než se objeví na vašem výpisu. Refundace nebude provedena, dokud zboží nepřijmeme a nezkontrolujeme.
Poškozené/vadné zboží
Po převzetí objednávky zkontrolujte, zda jsou všechny položky v pořádku. Pokud zjistíte, že některá položka je poškozená nebo vadná, zašlete nám e-mail do 5 dnů od obdržení objednávky. Přiložte fotografii nebo video, kde je poškození či vada jasně viditelná. Stručně popište závadu a společně s číslem objednávky zašlete popis a fotografie na info@primdog.cz.
Případ posoudíme a zajistíme výměnu nebo vrácení peněz. Reklamace není uznána, pokud při kontrole nezjistíme žádné vady nebo pokud byla závada způsobena zákazníkem, například běžným opotřebením či nesprávným zacházením.
Záruka
Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady, které se vyskytují výjimečně. Nevztahuje se na běžné opotřebení, poškození způsobené nehodou, nesprávným použitím nebo zanedbáním.
Výměny
V současné době bohužel nenabízíme možnost výměny zboží. Položky vyměňujeme pouze v případě, že jsou vadné nebo poškozené. Pokud chcete zboží vyměnit za jinou barvu nebo velikost, považujeme to za vrácení. Pokud něco nevyšlo, kontaktujte nás prosím na info@primdog.cz pro další pomoc.