Žádné produkty v košíku.
Zásady dopravy
Děkujeme, že navštívili a nakupujete na primdog.cz. Níže jsou uvedeny podmínky, které tvoří naše Zásady dopravy.
Doba zpracování
Všechny objednávky jsou zpracovány do 2-3 pracovních dnů. Objednávky nejsou odesílány ani doručovány o víkendech nebo svátcích.
Pokud zaznamenáme vysoký počet objednávek, může dojít k několika dennímu zpoždění zásilek. Prosíme, počítejte s delší dobou doručení. V případě významného zpoždění odeslání vaší objednávky vás budeme kontaktovat e-mailem nebo telefonicky.
Zásady dopravy
PrimDog nabízí bezplatné doručení u všech zákaznických objednávek. Využíváme několik distribučních center v USA, Velké Británii, Evropě a Čínské lidové republice, abychom zajistili co nejkratší dobu doručení. Odhadovaná doba doručení je 3-10 dní.
Upozorňujeme, že doba doručení může být zpožděna během červených dnů a státních svátků kvůli zvýšenému zatížení přepravních společností.
Potvrzení o odeslání a sledování objednávky
Po odeslání vaší objednávky obdržíte e-mail s potvrzením o odeslání obsahující vaše sledovací číslo(čísla). Sledovací číslo bude aktivní do 48 hodin. Také můžete zjistit, kde se váš balíček nachází, na stránce Sledování objednávky.
Celní poplatky, clo a daně
Jsme rádi, že vám můžeme nabídnout dopravu zdarma na všechny objednávky. Zákazníci nemusí platit žádné náklady na dopravu, celní poplatky, daně nebo další poplatky, bez ohledu na destinaci. Všechny náklady spojené s dodávkou, včetně mezinárodní dopravy a poplatků za dovoz, jsou plně pokryty naší společností.
Poškození
Pokud jste obdrželi objednávku s poškozenými nebo vadnými položkami, kontaktujte nás nejpozději do 5 dnů od převzetí balíčku. Přiložte fotografii, na které jsou poškození nebo vady jasně viditelné. Popište poškození a zašlete popis a fotografie na info@primdog.cz. Váš případ posoudíme a zašleme vám náhradní zboží nebo provedeme vrácení peněz. Prosíme, uschovejte všechny obalové materiály a poškozené zboží před podáním reklamace.
Ztracené zásilky
Upozorňujeme, že ztráta zásilky je v naší společnosti extrémně vzácná situace. Za všechny roky úspěšného provozu našeho obchodu jsme měli pouze několik případů ztracených objednávek.
Objednávka zpožděná o 60 dní je považována za ztracenou. Všechny „Ztracené objednávky“ jsou plně refundovatelné. Prosíme, nahlédněte do našich Zásad vrácení a refundace pro další instrukce, jak tento případ nahlásit a získat refundaci.
Zásady vrácení
Naše Zásady vrácení a refundace poskytují podrobné informace o možnostech a postupech vrácení vaší objednávky.