⏰Akce končí 6 srpna⏰ 20-50% SLEVA + Doprava zdarma

Zásady dopravy

Děkujeme, že navštívili a nakupujete na primdog.cz. Níže jsou uvedeny podmínky, které tvoří naše Zásady dopravy.

Doba zpracování

Všechny objednávky jsou zpracovány do 2-3 pracovních dnů. Objednávky nejsou odesílány ani doručovány o víkendech nebo svátcích.

Pokud zaznamenáme vysoký počet objednávek, může dojít k několika dennímu zpoždění zásilek. Prosíme, počítejte s delší dobou doručení. V případě významného zpoždění odeslání vaší objednávky vás budeme kontaktovat e-mailem nebo telefonicky.

Zásady dopravy

PrimDog nabízí bezplatné doručení u všech zákaznických objednávek. Využíváme několik distribučních center v USA, Velké Británii, Evropě a Čínské lidové republice, abychom zajistili co nejkratší dobu doručení. Odhadovaná doba doručení je 3-10 dní.

Objednávky zasíláme z nejbližšího skladu. Pokud je zboží vyprodáno v našich skladech v USA, Velké Británii nebo EU, bude zasláno z našeho skladu v ČLR, což může prodloužit dodací lhůtu.

Upozorňujeme, že doba doručení může být zpožděna během červených dnů a státních svátků kvůli zvýšenému zatížení přepravních společností.

Potvrzení o odeslání a sledování objednávky

Po odeslání vaší objednávky obdržíte e-mail s potvrzením o odeslání obsahující vaše sledovací číslo(čísla). Sledovací číslo bude aktivní do 48 hodin. Také můžete zjistit, kde se váš balíček nachází, na stránce Sledování objednávky.

Celní poplatky, clo a daně

primdog.cz nenese odpovědnost za žádné celní poplatky a daně uplatněné na vaši objednávku. Veškeré poplatky vzniklé během nebo po přepravě jsou odpovědností zákazníka (cla, daně atd.).

Poškození

Pokud jste obdrželi objednávku s poškozenými nebo vadnými položkami, kontaktujte nás nejpozději do 5 dnů od převzetí balíčku. Přiložte fotografii, na které jsou poškození nebo vady jasně viditelné. Popište poškození a zašlete popis a fotografie na info@primdog.cz. Váš případ posoudíme a zašleme vám náhradní zboží nebo provedeme vrácení peněz. Prosíme, uschovejte všechny obalové materiály a poškozené zboží před podáním reklamace.

Ztracené zásilky

Upozorňujeme, že ztráta zásilky je v naší společnosti extrémně vzácná situace. Za všechny roky úspěšného provozu našeho obchodu jsme měli pouze několik případů ztracených objednávek.

Objednávka zpožděná o 60 dní je považována za ztracenou. Všechny „Ztracené objednávky“ jsou plně refundovatelné. Prosíme, nahlédněte do našich Zásad vrácení a refundace pro další instrukce, jak tento případ nahlásit a získat refundaci.

Zásady vrácení

Naše Zásady vrácení a refundace poskytují podrobné informace o možnostech a postupech vrácení vaší objednávky.

Jakýkoli produkt se slevou 15 %
Vaše sleva vyprší za:
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0